Γενικά πρωτόκολλα υγείας και ασφάλειας
Ιατρικό Κιτ. Ένα πλήρες ιατρικό κιτ θα είναι διαθέσιμο στο μπροστινό γραφείο του ξενοδοχείου
Ιατρική Βοήθεια: Το ξενοδοχείο μας συνεργάζεται με εξωτερικό γιατρό σχετικά με την κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού και την πιθανή ανταπόκριση στην περίπτωση Covid-19.
Φυσική αποστασιοποίηση. Οι επισκέπτες θα ενημερώνονται μέσω της σήμανσης δαπέδου για φυσική αποστασιοποίηση τουλάχιστον 1,5 μ. μακριά από άλλες ομάδες ατόμων, ενώ στέκονται στη ρεσεψιόν, χρησιμοποιώντας ανελκυστήρες ή κυκλοφορούν γύρω από το κατάλυμα.
-Ψηφιακές πληροφορίες (κωδικός QR) παρέχονται στους επισκέπτες με τα πρωτόκολλα υγείας.
Σταντ με απολυμαντικά χεριών (τουλάχιστον 70% αλκοόλ) έχουν τοποθετηθεί σε βασικά σημεία για τουςεπισκέπτες.
Απολύμανση: Χρήση Πιστοποιημένων Προϊόντων Απολύμανσης από τον ΕΟΦ της Εταιρείας IKOCHIMIKI. Έπειτα από τον σχολαστικό καθαρισμό των δωματίων γίνεται χρήση ενός απολυμαντικού μηχανήματος που λέγετε εκνεφωτης. Για τα υφασμάτινα είδη καθαρισμός με ατμό μετά από κάθε χρήση.
Μέτρα καθαρισμού και απολύμανσης
– Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης θα αυξηθεί σε όλους τους δημόσιους χώρους και τους χώρους των εργαζομένων με έμφαση στις συχνές επιφάνειες επαφής
– Χρήση Πιστοποιημένων Προϊόντων Καθαριότητας και Απολύμανσης(IKOCHIMIKI))
– Υπενθυμίσεις υγείας και υγιεινής σε όλο το κατάλυμα, συμπεριλαμβανομένου του κατάλληλου τρόπου φθοράς και χειρισμού μασκών προσώπου, πλύσης χεριών, αποστασιοποίησης και χρήσης των αποστεωμάτων.
– Η κάρτα-κλειδί θα παρέχεται από το front office. Όλες οι κάρτες κλειδιών θα αποστεωθούν και θα τοποθετηθούν μέσα στο φάκελο της κάρτας-κλειδιού.
– Τα καροτσάκια καθαρισμού θα αποστειρώνονται μετά από κάθε βάρδια.
– Καθαρισμός κλιματισμού, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα NPHO με προϊόντα απολύμανσης της NCH
– Λευκά είδη/πλυντήρια: Όλα τα κλινοσκεπάσματα και οι πετσέτες αλλάζονται σύμφωνα με τις απαιτήσεις των επισκεπτών και πλένονται σε υψηλή θερμοκρασία σύμφωνα με τις οδηγίες της NPHO.
Reception/Guest relations
-Ώρα αναχώρησης: 11:00 / Ώρα check in: 15:00 για να εξασφαλιστεί η ποιοτική απολύμανση των δωματίων μεταξύ των διαμονών.
-Συνιστάτε πιστωτική/χρεωστική κάρτα ως τρόπος πληρωμής αντί για μετρητά.
-Δεν επιτρέπονται περισσότεροι από 3 επισκέπτες ανά ανελκυστήρα.
-Κατά το check-in θα ζητηθεί από τους επισκέπτες εάν απαιτείται καθημερινή υπηρεσία καθαρισμού.
-Δεν θα υπάρχουν πλήρως εφοδιασμένα Mini Bars. Οι επισκέπτες μπορούν να ζητήσουν να εφοδιαστεί το μίνι μπαρ κατά το check in.
-Όλες οι πληροφορίες για τους επισκέπτες, όπως οι εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, το πρωινό, οι εμπειρίες της πόλης, οι υπηρεσίες έχουν αφαιρεθεί από κάθε δωμάτιο και δίνονται ηλεκτρονικά μέσω QR code .
-Διατίθεται σε ταξιδιωτικό μέγεθος απολυμαντικά χεριών, μάσκες, γάντια για τους επισκέπτες σε περίπτωση ζήτησης.
Τρόφιμα και ποτά
– Εγκατάσταση υψηλής ποιότητας ακρυλικού γυάλινου προστατευτικού στον πρωινό μπουφέ για την πρόληψη της μόλυνσης των τροφίμων.
-Τραπεζαρία, καφετέρια και σαλόνια πρέπει να χρησιμοποιούνται με την κατάλληλη φυσική αποστασιοποίηση μεταξύ κάθε οικογένειας ή ταξιδιωτών, όπως συνιστάται από τις αρχές.
Προσωπικό
– Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν λάβουν εκπαίδευση σχετικά με τα πρωτόκολλα ασφάλειας και υγιεινής COVID-19. Ενώ έχει διεξαχθεί μια πιο λεπτομερής εκπαίδευση στις έρχονται σε συχνή επαφή με επισκέπτες, όπως η καθαριότητα, τα τρόφιμα και τα ποτά, front office, συντήρηση.
Εκπαίδευση του προσωπικού για την αναγνώριση και τη διαχείριση της υπόθεσης Covid-19 με βάση τα πρωτόκολλα υγείας.
-Σε όλους τους εργαζομένους του ξενοδοχείου, παρέχονται μάσκα και γάντια.. Το προσωπικό του καθαρισμού είναι εξοπλισμένο με γάντια-μάσκα και προστατευτικές ρόμπες μια χρήσης.
Μόνιμη συνεργασία με γιατρό για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
-Οι εργαζόμενοι καλούνται να μείνουν στο σπίτι εάν δεν αισθάνονται καλά.